#1 2008-06-25 15:44:18

Mardorin

Cesarz

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 398
Punktów :   
Statystyki: Nieskończoność
Wiara: Mardorin
Rasa: Półbóg, Spaczeniec
Klasa: Cesarz
Majątek: Nieskończoność

Postać

-Elfy jest jedna z najstarszych ras kontynentu. Elfy
przypłynęły do nas z wysp na archipelagu Storma i zamieszkały stary
świat. Kiedy chordy dzikich demonów Lengu zaatakowały stary świat elfy
musiały uciekać. Elfy są dobrymi magami ,ale też dzięki niesamowitej
zręczności nadają się też na wojowników. Preferowana klasa- Mag,
Zaklinacz, Łucznik

-Ludzie to najstarsza rasa zamieszkująca kontynent. Nie
wyróżniają się praktycznie niczym. Nadają się na każdą klasę.

-Mroczne Elfy zamieszkiwały, wschodnie czarne góry i tereny
Asgard następnie zostały wygnane z Asgardu przez krasnoludy po czym
przemieściły się na zachód kontynentu i tam zostały. Stworzyły własne
imperium które upadło od ataków chordy mutantów. Mroczne elfy są
zręczne i utalentowane magicznie. To one właśnie tworzą kawalerie
magów zbrojnych naszego imperium. Preferowana Klasa: Mag zbrojny, Mag,
Paladyn, Nekromanta.

-Leśne elfy żyły i żyją w lasach. Na początku swojego istnienia
osiedliły się w puszczy obok przyszłego Wert. Puszcza jednak zostało
wycięta przez ludzi z którymi Leśne Elfy zaczeły prowadzić długo
letnią wojnę. Wreszcie odeszły do lasów i tam się osiedliły. Niektóre
Leśne Elfy aby zdobyć fortunę wyjeżdżają do miast. Preferowana Klasa:
Łucznik, Złodziej

-Dzikie elfy są to dziki i mało kontaktowe elfy. Naprawdę nic o
nich nie wiadomo. Pierwsze wpisy pojawiły się w czasie pierwszej wojny
z Lengu. Preferowana Klasa: Łucznik, Wojownik, Druid, Łowca

-Krasnoludy są najstarszą rasą w uniwersum. Na kontynencie
osiedliły się nie dawno. Są niskie ,silnie ,wytrzymałe. Małą zręczność
rękonpensuję ogromna siła ataku. Krasnoludy nienawidzą mrocznych elfów
i uważają je za wrogów. Preferowana Klasa: Wojownik, Paladyn, Zbrojny

-Krasnoludy Górskie są jeszcze wytrzymalsze od zwykłych
krasnoludów. Są za to od nich słabsze i wolniejsze ,lecz przejawią
talent magiczny do rzucania zaklęć ognia. To właśnie te krasnoludy
wypędziły elfy z Asgardu. Preferowana Klasa: Zaklinacz, Wojownik,
Paladyn

-Driada Rzeczna najrzadsza z driad a także najpiękniejsza.
Rzeczne Driady są najlepszymi tancerkami co spowodowało liczne
polowania na nie ,co doprowadziło w 5888 roku poprzedniej ery do buntu i
wyjścia z rzek. Teraz Rzeczne driady żyją dobrze. Nienawidzą mrocznych
elfów i z każdą możliwą sytuacją próbują je zabić. Preferowana Klasa:
Wojownik, Łucznik,

-Driada Morska jest tak naprawdę tym samym co driada Rzeczna
,lecz są one o wiele wyższe i mają ciemniejszą karnację. Najlepiej
sprawdzają się jako kapłanki Izisun i Storma. Preferowana Klasa:
Kapłan, Druid, Mag

-nizołki są bardzo niskie, szybki i zręczne. Ich historia sięga
III wojny bogów kiedy to Azarot je stworzył ,aby wspomogły jego armie.
Po wielu walkach z mutantami i Demonami Lengu nizołki zasiedliły się
na Wyspach Magnusa ,a z nich wyjechały na kontynent. Nienawidzą
mutantów i demonów Lengu. Niziołki radzą sobie dobrze w puszczach i
miastach. Preferowana Klasa: Kapłan (Azarotha, Storma), Złodziej,
Łucznik

-Jaszuroczłek to wielki człowiek o głowie jaszczurki i
posiadający łuskę ,a czasami nawet ogon. Wielki pazury rozrywają
przeciwników na strzępy. Niestety uznawane przez niziołki za mutanty
są przez nie często okradane. Preferowana Klasa: Wojownik, Tropiciel,
Najemnik.

-Koboldy są to małe jaszczuroczłeki z wydłużonymi pyskami. Są
małe ale za to bardzo szybkie i celne. Sam bóg Madhin użył je jako
swoich Rzemieślników. To właśnie rasie koboldów zawdzięczamy Miecz
Tchnienia Madhina. Niestety w roku 6000 pne koboldy zostały wygonione z
lodowych krain i popadły w niełaski Madina z nieznanych powodów.
Preferowana Klasa: Rzemieślnik, Jubiler,

-Kobold Smoczy jest tym samym co zwykły Kobold lecz jest wyższy
i ma czerwoną łuskę. Przejawiają one też większy talent magiczny.
Nienawidzą swoich bratanków smoków. Preferowana Klasa: Smokobójca,
Zaklinacz

-Półsmoki są silne ,zręczne i wytrzymałe. Niestety mają bardzo
małe móżdżki. Po swoich ojcach i matkach odziedziczyły zdolność ziania
ogniem. Preferowana Klasa: Wojownik, Zbrojny

-Półelfy są mieszanką ludzi i elfów. Są one ich połączeniem co
sprawia że mogą być genialnymi złodziejami. Półelfy są jedną z
najnowszych ras. Preferowana Klasa: Złodziej, Najemnik

-wampiry są to pradawna istoty. Są usiane bzdurami i idiotyzmami. Jednym z nich jest strach przed czosnkiem czy światłem- światło po prostu zabiera im moc wyostrzonych zmysłów i regeneracji ,a czosnek jest drażniący. Nie są także ,tak potężne jak mówią legendy- mają po prostu wyostrzone zmysły,szybką regeneracje i są szybsze od ludzi. Muszą pić krew i jeść mięso żywych istot. Ich największą słabością jest srebro i złoto- złoto skutecznie je paraliżuje ,a srebro zadaje poważne rany ,które bardzo wolne się regenerują. Trzeba też podkreślić ,że rany od srebra wyglądają ,jakby były oparzeniami.


Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!

Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me

Who made you God to say,
I'll take your life from you?

Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame

Offline

 

#2 2008-11-17 16:02:53

Mardorin

Cesarz

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 398
Punktów :   
Statystyki: Nieskończoność
Wiara: Mardorin
Rasa: Półbóg, Spaczeniec
Klasa: Cesarz
Majątek: Nieskończoność

Re: Postać

Profesje:
-Mag jest to często spotykana klasa na kontynencie. Magowie zajmują się magią oraz powiększaniem swojej wiedzy. Niestety magia jest mocno przeplatana z esencją więc magowie mogą ulec mutacjom,bądź innym okropnym chorobom. Najważniejsza statystyka: Moc

-Wojownik najzwyklejszy, walczący mieczem, toporem bądź inną bronią wojownik używa swych darów fizycznych aby pokonywać wrogów. Wojownicy nie są specjalnie głupi ,ot nie umieją pisać czy czytać,lecz to co się do nich mówi rozumieją. Najważniejsza statystyka: Siła/Zręczność

-Paladyn to magiczny wojownik, który poświęcił życie walce z złem. Umie on dobrze walczyć mieczem, ale także potrafi rzucać czaru leczące i uodparniające. Paladyni lubują w ciężkich zbrojach i uzbrojeniu. Najważniejsza statystyka: wytrzymałość

-Łucznik to osoba posługująca sie łukiem (bądź inną broń dystansową) do walki. Łucznicy są szybcy i zręczni. To właśnie oni tworzą trzon sił militarny wielu państw. Łucznicy w ostateczności potrafią posługiwać się lekkim uzbrojeniem. Najważniejsza statystyka: Szybkość/zręczność

-Mag bitewny to magiczny wojownik, umiejący się posługiwać, i magią i mieczem. Oprócz tego lubują oni głównie w magii bojowej. Najważniejsza statystyka: Moc/Walka Wręcz
-Zaklinacz
-Złodziej
-Łowca
-Rzemieślnik
-Smokobójca
-Mag chaosu
-Alchemik
-Jubiler
-Nekromata
-Zbrojny
-Kapłan
-Druid
-Najemnik


Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!

Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me

Who made you God to say,
I'll take your life from you?

Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame

Offline

 

#3 2008-11-17 16:03:00

Mardorin

Cesarz

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 398
Punktów :   
Statystyki: Nieskończoność
Wiara: Mardorin
Rasa: Półbóg, Spaczeniec
Klasa: Cesarz
Majątek: Nieskończoność

Re: Postać

3. Atrybuty Postaci.


Atrybuty

    * Krzep
    * Reakcja
    * Intelekt
    * Gibkość
    * Budowa
    * Moc
    * Walka Wręcz
    * Percepcja

Atrybuty można
Atrybuty będzie się zdobywać w następujący sposób

Kiedy zdobywa się 1 pkt siły traci się Intelekt itp:.
Odpowiedniki
K= Mc
WW= Int
Re= Bd
GB= Pe

Lecz w niektórych sytuacjach będzie się zdobywać atrybut bez straty drugiego.

Początkowe Statystyki:
Krzepa 3
Reakcja 3
Intelekt 3
Gibkość 3
Budowa 3
Moc 3
Walka Wręcz 3
Percepcja 3


Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!

Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me

Who made you God to say,
I'll take your life from you?

Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame

Offline

 

#4 2008-11-17 16:03:23

Mardorin

Cesarz

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 398
Punktów :   
Statystyki: Nieskończoność
Wiara: Mardorin
Rasa: Półbóg, Spaczeniec
Klasa: Cesarz
Majątek: Nieskończoność

Re: Postać

4. Umiejętności Postaci.


Umiejętności: (wybierz 2):
# czytanie i pisanie

# Walka bronią białą

# Walka Dystansowa

# Medycyna

# Rzemieślnictwo

# Magia Bojowa

# Zaklinanie

# Kradzież

# Otwieranie zamków

# Skradanie się


Umiejętności zdobywa się podczas sesji lub w inne sposoby

Umiejętności mają kilka stanów:
Słaby (0)
Średni(1)
Niezły(2)
Dobry(3)
Bardzo dobry(4)
Genialny (5)
Legendarny(6)
Mityczny(7)


Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!

Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me

Who made you God to say,
I'll take your life from you?

Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame

Offline

 

#5 2008-11-26 10:30:25

Mardorin

Cesarz

Zarejestrowany: 2008-04-21
Posty: 398
Punktów :   
Statystyki: Nieskończoność
Wiara: Mardorin
Rasa: Półbóg, Spaczeniec
Klasa: Cesarz
Majątek: Nieskończoność

Re: Postać

Początkowe atrybuty:
Początkowe Statystyki:
Krzepa 3
Reakcja 3
Intelekt 3
Gibkość 3
Budowa 3
Moc 3
Walka Wręcz 3
Percepcja 3


Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!

Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me

Who made you God to say,
I'll take your life from you?

Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame

Offline

 
Smocze ziele
Zioło Czerwonej wiśni

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plklej do luster