1.0Walka Wręcz
Cechy oręża:
Obrażenia: Premia do obrażeń broni Przebicie Pancerza: Poziom zbroi jaką może przebić broń Sprawność: - premie do trafienia broni
Cechy opancerzenia: Zręczność: modyfikator zręczności noszącego Poziom Zbroi: Grubość pancerza Pancerz: Ilość redukowanych przez zbroję obrażeń
1.5 Walka
1. Określenie Inicjatywy Gracze porównują swoją reakcje oraz modyfikatory do inicjatywy. Ten kto ma wyższy wynik zaczyna walkę
2. Określenie Trafienia W czasie tej tury gracze określają czy udaje im się trafić przeciwnika Trafienie określa się w następujący sposób:
[atakujący] (Reakcja+ Walka Wręcz+ sprawność broni+ inne modyfikatory np:. umiejętności) - [broniący się] (Zręczność+ Reakcja+ Modyfikator z pancerza+ inne modyfikatory np:. umiejętności)
1. Jeśli wynik jest większy niż 1 ,grac trafia 2. Jeśli wynik jest równy 1 ,MG może zarządzić dodatkowy rzut
3. Przebicie Pancerza W czasie tej tury gracze określają czy udało im się przebić pancerz przeciwnika. Czy przebiło się pancerz określa się w następujący sposób:
[atakujący] (przebicie pancerza broni+ WW) - [broniącego się] (Poziom Zbroi+ budowa]
Jeśli wynik jest równy bądź większy od 1 gracz przebija pancerz przeciwnika.
4.0 Obrażenia Gracz określa ile zadał przeciwnikowi obrażeń Obrażenia określa się tak:
[atakującego] (Krzepa+ premia broni+ umiejętność walka bronią białą) - [broniącego się] (Pancerz zbroi +budowa + umiejętność biegłość w pancerzu)
5.0 Oszołomienie
Jeśli w ciągu pięciu rund pod rząd zadawałeś obrażenia większe niż 4 a mniejsze niż 10 uznaje się że że możesz oszołomić przeciwnika
oszołomienie napisał:Krzepa [twoja]- Budowa [broniącego się]
Jeśli wynik jest wyższy niż 1 oszołomiłeś przeciwnika Przeciwnik traci 5 rund a każde obrażenie jest wyższe o 3 pkt
|